středa 21. března 2012

Essence: Marble Mania - Swirlpool Blush

Nejlepší kousek z limitky Marble Mania a dovolím si říct, že i nejlepší kousek od Essence včetně stálé kolekce za dost dlouhou dobu. Do téhle tvářenky se musí zamilovat snad každá! :-)



Recenzi na tuhle tvářenku bych si dovolila pojmout jako menší srovnání s tvářenkou Catrice z limitky Nymphelia. Essence je o něco vetší, obsahuje 7g produktu, zatímco Catrice jenom 6,3g. Balení je stejné, tvoří ho průhledný plast, který je docela bytelný a na tvářenku je pěkně vidět. Obě dvě tvářenky mají mramorový vzhled a jsou v balení navršené jakoby do kopečku. Catrice je oranžová tvářenka, Essence růžová.


Essence je také líp pigmentovaná. Ne že by hned malovala jako drak, ale dá se krásně vrstvit a docílit tím tak požadovaného vzhledu. Mramorový vzhled tvářenky tvoří čtyři barvy, konkrétně tři barvy růžové a jedna oranžová.


Na sluníčku je tvářenka dost do červena, ale to je způsobeno tím, že jsem fotila skoro při západu slunce. Barva tvářenky odpovídá fotce při normálním světle.


Výslednou barvu tvářenky bych popsala jako růžovo-broskvovou s odlesky do zlata, no nevím, popsat tuhle barvu přesně je strašnej oříšek. Barva tvářenky je každopádně úžasná! Tvářenka se na tvářích krásně leskne, ale zase to podle mě není obyčejný lesk, ale prostě takový zvláštní, co člověk prostě musí vidět, aby mu bylo jasné o co jde. :-D Na tvářích vypadá bezvadně, dodává jim bezva šmrnc. Tvářenka nepráší a jsem také zcela spokojena s její výdrží. Když si uhlídám ruce a nešmátrám si s nima celý den po obličeji jak mám ve zvyku, tak ji mám na tvářích i po 13hodinách v dobrém stavu. Dokonce přežila i hodinu kalanetiky (se mnou to bylo už horší :-/). 

Tvářenka na ruce ve stínu, rozetřená a nerozetřená

Tvářenka na ruce na sluníčku, rozetřená a nerozetřená 

Tvářenku vám rozhodně s klidným srdcem doporučuju a spíš radím, pokud ji ještě nemáte a mají ji u vás v DM, aby jste si pro ni zaběhly. Stojí 85Kč, což je podle mě za výslednou kvalitu super cena. Za tuhle tvářenku Essence vážně tleskám a smekám před ní.

Ještě jsem málem zapomněla na fotku na tváři.


5 komentářů:

  1. Vystihlas to skvěle. Mám s ní jenom nejlepší zkušenost. Aktuálně se dělí o první místo s mojí oblíbenou krajkovou Dermacolkou. Dokonce přemýšlím, že bych si vzala jednu do zásoby, pokud ji najdu ve výprodeji. Jenom nejprve musím zjistit, kdy ji má nahradit další limitka:D Ale myslím si, že už ani nezbude, protože je vážně báječná. Zkrátka za málo peněz hodně muziky.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada opravdu moc pekne. Diky za tip, priznavam, ze bych essence tvarenku (nepravem) prehlidla v drogerce.

    OdpovědětVymazat
  3. "Do téhle tvářenky se musí zamilovat snad každá!" Já teda určitě, vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
  4. přesně tak, úplně souhlasím, je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jí mám:-) Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i Ty můj:-) http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat