pondělí 12. března 2012

Rimmel - Lasting Finish 25hour make-up

Tento make-up je v drogérii už delší dobu. Já už ho i mám delší dobu doma, ale potřebovala jsem dopotřebovat jiné dva make-upy a pak jsem chtěla tento pořádně otestovat a nepsat unáhlenou recenzi. A jelikož je make-up řádně otestován a vyzkoušen, je tu i recenze.



Začnu popisem balení. Lahvička je skleněná, celkem těžká, opatřená praktickou pumpičkou. Množství make-upu jde lehce korigovat, takže u mě žádná vada na kráse.
Make-up má velice slabou vůni. Nevím k čemu bych ji přirovnala, ale úplně stejně mi voněl i make-up Stay Matte. Je cítit ale jenom během aplikace a přímo z balení, z obličeje cítit není.
Při aplikaci je make-up takový mazlavější. Nevím, jak jinak ho lépe popsat. :-) Neklouže po pleti hladce, ale jakoby se po ní mazlá (exestuje vůbec tohle slovo?). Tím ale nechci říct, že bych s aplikací měla jakýkoliv problém. Spíše naopak. Jenom sem nikdy předtím neměla make-up s takovouto strukturou. Řekla bych, že je středně až plně krycí.


Mám hodně mastnou pleť a najít alespoň trochu držící make-up v drogérce je fakt fuška. Většina make-upů je v tahu po dvou hodinách. Tento nikoliv. Musím ho sice během dne asi dvakrát zafixovat pudrem, ale to jsou jen kosmetické úpravy. S jinými make-upy bych se mohla nalíčit znova, pudr by už nic nespravil. Make-up mám na sobě i večer, po příchodu z práce. Není sice tak úžasně svěží jako ráno po nanesení, ale je tam.


Make-up stojí 199Kč, ale v akci se dá pořídit například za 149Kč. 


Všechny make-upy co jsem zatím od Rimmelu měla mi sedí přesně v odstínu 103 True Ivory. Během týdne pod něj nepoužívám žádnou bázi, protože ráno pravidelně nestíhám, ale i tak se začínám lesknout až po mnohem delší době než s jinými make-upy.
Měla jsem ho například i na dvou plesech, pro tuto příležitost na bázi pod make-up od L'Orealu a musím říct, že držel skoro po celou dobu jako přibitý. Nanáší se dobře prsty i pomocí stipple brush od ELFu.

Normální světlo

Sluníčko

Zcela rozetřený

Make-up mi vyhovuje a s klidným srdcem ho můžu doporučit dál.

9 komentářů:

  1. Já jsem s ním taky spokojená, mám teda nejsvětlejší odstín, protože jsem trošku bledule :-)
    S tou výdrží musím souhlasit, opravdu drží a jen tak se nelesknu, stačí kdyžtak přepudrovat a je to :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mazlá určitě existuje, jinak by ani popsat nešel :) taky ho mám a jsem spokojená :)

    evelinbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám se ke spokojeným uživatelkám, zrovna včera jsem ho recenzovala :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem ráda, že je nás s ním spokojeno více ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Potřebuju teď nějaký nový make-up a tak ti děkuju za tvů příspěvek :))

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý nápad s tím přestěhováním ;)
    Jinak make-up mám taky a též mi naprosto sedí odstín, snad žádný jiný drogérkový mi takhle nesedl. Vydrží mi bezvadně a vypadá dobře. Jediná jeho nevýhoda, kvůli které ho bohužel nepoužívám je, že mi zanáší póry a mám po něm asi tak milion černých teček. :( Tobě to nedělá? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Make - up mám a jsem s ním spokojená, myslím, že nejlepší, co jsem z drogerie vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  9. Holky a sedl by mi, i když mám krom extrémně mastné t-zóny i suchá místa okolo nosu a tak? Dost mě láká, Rimmelovské makeupy jsem měla vždycky ráda...

    OdpovědětVymazat