čtvrtek 27. prosince 2012

Ten mi toho teda navalil!

Jako nadpis jsem dneska zvolila hlášku mojí maminky, když byla malá a na jedny vánoce dostala velkou mrkací panenku a výbavičku pro ni - tehdy panenka znamenala to, co pro dnešní děcka znamená mobil nebo počítač... No nic. Babička dodnes tuhle historku vypráví a mě neustále baví!

Ale nechci psát o tom, co kdysi dostala mamka, ale o tom, co jsem dostala pod stromeček já. Musím říct, že i když jsem skoro ve všech dárcích měla prsty a některé jsem si dokonce sama koupila a po proplacení předala, nečekala jsem, že budu mít pod stromečkem dárků tolik. Ani jsem je všechny nefotila. Vyfotila jsem hlavně všechny kosmetické dárky, protože většina z nich se na blogu určitě objeví, tak aby jste tušili, na co se v budoucnu třeba můžete těšit.

Pod stromkem bylo letos dárků opravdu požehnaně. Z části je to taky způsobeno tím, že brácha se bude stěhovat do vlastního bytu, takže půlka dárků bylo nádobí, prkýnka, utěrky, ručníky a podobně. :-) Lepší fotku celého stromku bohužel nemám, páč fotil bratr...


Rony se samozřejmě okamžitě zmocnil svého dárku a už jsme o něm celý večer pomalu nevěděli. :-) A na rozbalování dárků byl taky náležitě ustrojen - jeho červená mašlička ladila s mým červeným svetrem. ;-)



Konečně jsem se dočkala mojí objednávky z MUA. Sice jsem si všechno vybírala sama, ale jakmile přišel balíček domů, musel hned k Ježíškovi. Takže teprve u stromečku jsem si všechno pořádně ochytala. Už se nemůžu dočkat, až všechno začnu testovat. Myslím, že z fotek je docela zřejmé co je co. A pokud ne, ptejte se, ráda odpovím.




Sada z Oriflame, která obsahuje krém na ruce, sprchový gel a kuličkový deodorant. Moc příjemně mi voní.


Druhá sada z Oriflame, kterou mi opět blogger otočil přesně tak, jak ji nechci mít otočenou! :-((( Tuhle sadu sprchového gelu, parfému a kuličkového deodorantu jsem si od Ježíška vyžádala, protože se jmenuje Paris. A do Paříže jsem se v létě během tří dnů stihla zamilovat. Navíc opět krásně voní. (Všimla jsem si, že tuhle sadu dostalo docela hodně blogerek.)


Tenhle dárek pro mě byl překvapení! Sice jsem mamku pořád otravovala, že bych chtěla parfém od Beyoncé, a že ho mají v Rossmannu v akci, ale bylo mi řečeno, že dárků už mám dost a nic nebude. No a pod stromečkem pak rozbaluju můj vytoužený parfém. :-) Ale musím na mamku prásknout, že to trošičku popletla. Chtěla jsem totiž vůni Midnight Heat, zdůrazňovala jsem, že tu ve fialové krabičce. Ale mamka zapomněla, jakou že jsem chtěla a vzala mi Heat Rush, kterou už mám. Rozhodně mi to ale nevadí, protože i Heat Rush je moje oblíbená vůně a mám jí už jen maličko. Psaníčko (ve správné fialové barvě) a toaletku Pulse dávali v Rossmannu jako dárek.


Z Avonu jsem obdržela sprchový gel, vanilkový tělový peeling, krém a peeling na nohy a medový tělový krém.


Olejíček na vlasy v modré krabičce - už moje druhé balení. Zlatý třpytivý olej ve spreji a krém na ruce ještě z Oriflame.


Na téhle fotce je dekorativka z Avonu. Moje milované paletky, tentokrát v odstínu Muse, dva balzámy na rty, rtěnka, konturka na rty a vzoreček rtěnky.


Bratr mě podaroval růžovou sadou z Palmolive, ve které je tekuté mýdlo, sprchový gel a tuhé mýdlo.



Teď přijdou na řadu naprosto nejvíc luxusní, nejsrandovější a nejlepší ponožky na světě! Jsou celé červené a na kotnících mají našité obličeje Santa Clause. Z nich jsem teda naprosto odvařená! :-) Hned jsem v nich začla spát. Na ulítlé a veselé ponožky mě užije. Ponožek jsem dostala víc, a všechny jsou krásné, ale fotila jsem jen tyhle. 


No a prďácké ponožky nemůžou zůstat samotné. :-) Takže teď po domě chodím i v prďácky růžových bačkůrkách s žirafama. :-)


Na téhle fotce jsem blejskla kuchyňskou chňapku s kuchaříkem, plyšového hrošíka, který poputuje na klíče, aby se mi ráno před prací ve tmě podle hrocha líp hledaly. A nakonec knířka od E. L. Jamese Padesát odstínů šedi. Četl jste už někdo tuhle knihu? Jak se vám líbila/nelíbila?


Tak to jsou všechny dárky, které jsem vám chtěla ukázat. Myslím, že spodní prádlo, mikiny a peřinu není potřeba ukazovat... Co Ježíšek nadělil pod stromeček vám?

16 komentářů:

  1. teda, takový kosmetiky! :) to bych si taky nechala líbit.. každopádně už se moc těším na recenze:)
    já už článek o svých dárkách psala, tak se můžeš třeba kouknout ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsi měla moc pěkného Ježíška! hlavně ty láčky ♥

      Vymazat
  2. Ty jo těch paletek !!
    Tak to se už těším, co s tím vyvedes:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na ty paletky jsem se těšila ze všeho nejvíc! kdyby je tak šlo na sebe naplácat všechny najednou, a přitom pořád vypadat normálně ;-)

      Vymazat
  3. Jé :). Ty paletky :D! Moc se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uáááá, ta hromada MUA! Až se mi udělalo slabo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jestli se ti někdy nějaká paletka nebude líbit, hlásím se!! :D

      Vymazat
    2. Ivuš, s těma paletka na tebe budu myslet, kdyby se mi nějaká barevně nezdála ;-)

      Vymazat
  5. Jéé, ty bačkory! Miluju žirafy (možná proto, že měřím 180 cm... :-D). Jinak na paletka Avon muse by mě docela zajímala, mám jich taky už několik a tuhle si chci pořídit, protože v nejbližším katalogu jsou za 89,-! Líbí se mi její barvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. paletku jsem už nafotila, udělám na ni přednostní recenzi. ještě ji pár dní ozkouším. ale myslím, že v týdnu se tu určitě objeví. :-) ať víš, jestli do ní jít nebo ne ;-)

      Vymazat
  6. Páni! Toho je!
    Jsem ráda, že sis Vánoce užila a těším se na příspěvky. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, který je zaměřený na fotografování!:)
    Pokud se ti u mě bude líbít, tak budu moc ráda, když se právě ty staneš mým pravidelným čtenářem!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak premyslim nad objednavkou MUA, pak napis jak si s produkty spokojena:) ...Rozkosnej psik:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. recenze na MUA se tu určitě budou postupně objevovat. a děkuji :-)

      Vymazat