úterý 26. února 2013

Co leden dal a vzal

EDIT: Tento článek mi ležel celý měsíc rozepsaný v konceptech. Teprve dnes, 2dny před koncem února jsem ho dala dohromady. A kdo ho dočte až do konce má u mě lízátko! ;-)


I já jsem se rozhodla hodit si každý měsíc na hromádku vedle sebe spotřebované a nakoupené věci. Já osobně doufám, že mi vydrží vůle, abych tento článek napsala každý měsíc. A kdyby mě to přivedlo k hlubokému zamyšlení, a dokázala bych nákupy srovnat se spotřebovanými věcmi, vůbec bych se za to nezlobila... Ovšem v tomto ohledu si vůbec nevěřím!


Začnu věcmi, které se mi podařilo v lednu spotřebovat.


Taft 3 Weather Shine Hair Lacquer Ultra Strong
Horší lak na vlasy jsem v životě neměla!!! Na to, že je ultra strong vůbec, ale vůbec nelakuje. Na hlavu jsem si mohla klidně nastříkat půlku z 400ml lahvičky, a stejně bych ty vlasy nalakované neměla! Pro mě naprostá katastrofa. Navíc mi i dost smrděl.
Koupím znova: ROZHODNĚ NE!!!

Avon Senses Vintage Glamour Shower Créme
Sprchové gely z této řady mám velice ráda. Kupuji je vždy v nějaké super výhodné akci, kdy toto 500ml balení vyjde na nějaký 50 - 60Kč. Tento sprcháč nebyl vyjímkou. Velice příjemně voní, lehce a svěže. Absolutně vám ale nejsem schopná říct, po čem voní. :-( Krásně pěnil, opravdu krémově, protože tohle vlastně není sprcháč ale sprchový krém, že ano...
Koupím znova: ANO

Balea Dush Lotion Beautiful Berries
Tak ovšem teď pozor!!! Tohle je můj momentální největší miláček ze všech! Vytvořila jsem si na něm okamžitě závistost a domů nakoupila několik dalších balení do zásoby. Protože tento sprcháč je limited edition. :-((( Nádherně, ale opravdu nádherně voní po lesních plodech (ostružina, borůvka a brusinka). Vždycky mám ve sprše pocit, jako kdybych se umývala přímo těmi plody. Nádherně pění, a ta pěna je taky krásně krémová, jako u předchozího sprcháče, a zároveň je i taková hutnější. Pro mě je tenhle sprcháč bomba všech bomb, navíc za 40Kč - pro mě ráj!
Koupím znova: ROZHODNĚ ANO (musím si vytvořit dostatečné zásoby)

Oriflame Feminelle Refreshing Intimate Wash
Tento mycí gel jsem si koupila jen tak zkusmo opět v nějaké super akci. Jestli stál tehdy 50Kč? Možná ani to ne... A vyhoval mi, takže jsem si v další akci před vánoci koupila další, protože jsem věděla, že tento brzo spotřebuju. Gel lehce voní, 300ml balení vydrží dlouho - až mě překvapilo jak dlouho při každodenním používání. Splnil všechno to, co od intimního mycího gelu očekávám.
Koupím znova: ANO


Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut šampon
Opět budu jenom chválit a chválit. Tento šampon je pro mě novinka. Je určen na normální až namáhané vlasy. Obsahuje tekutý keratinový komplex, olej z Marakéše a kokos. Částečný úspěch byl zaručen už v obchodě, když jsem šampon učuchávala a dočkala jsem se nádherné kokosové vůně. Vůně kokosu, to je moje. Hned po prvním umytí bylo jasné, že vůně nebude jediná jeho kladná stránka. Šampon vlasy dobře umyje, nezacuchá je, úžasně je zjemní. Nemusela jsem po něm dokonce používat ani kondicionér, i tak jsem vlasy rozčesala bez cuchání. Vlasy jsem po uschutí měla příjemnější na dotek, byly uhlazenější a rovnější. Vlasy kudrnaté nemám, ale kroutí se mi dost, takže jejich mírné narovnání jsem uvítala hodně. Přestože šampon není určen na lupy, neudělaly se mi po něm (u jiných šamponů, které na lupy nejsou, se mi lupy totiž objevují). S tímto šamponem jsem byla velice spokojená a koupím k němu příště nejspíš i kondicionér, ať otestuji i ten.
Koupím znova: ANO

Balea Young Zucker Schnute Deospray
Tyhle deodoranty od Balei si kupuju vždycky spíš jen ze zvědavosti, než že bych od nich očekávala bůhví co... Na nálepce tohoto je uvedeno, že sprej má vonět po citrónu a vanilce. Ani jedno tedy necítím, ale i tak mi sprej voní celkem příjemně. Používala jsem ho v práci, kde mám vždycky pouze nějaký 'horší' sprej, pro všechny případy. Na nálepce na spreji je dále uvedeno, že má působit 48 hodin. Tak tohle je čirý blábol. Tenhle sprej by mi rozhodně nestačil ani na půl dne, natož pak na 48 hodin. Pro mě byl tento sprej pouze doplňkový, když jsem si potřebovala být opravdu jistá, že nikde nebudu zapáchat potem.
Koupím znova: NE

L'Oréal Studio Silk & Gloss Hot Straight Spray
Tento sprej používám každý den, protože si bohužel každý den fénuju vlasy. Vím, že to pro ně není zrovna nejzdravější, ale jít spát s mokrýma vlasama, tak bych ráno po probuzení nemohla vyjít ani ze svého pokoje, natož pak nakráčet si to do práce. Sprej tedy používám jako ochranu před horkem z fénu. Sprej velice lehounce a příjemně voní. 200ml lahvičku mám vždycky na docela dlouhou dobu.
Koupím znova: ANO

Green Line Odličovač očního make-upu s výtažkem z mandlí a ginka
Och ano, můj 'miláček' opět na scéně. Už jsem ho tady jednou pohanila a pohaním ho znova. Jeden tento odličovač, ještě ve starém balení, mi dlooooouho trčel doma, a když jsem ho konečně dopotřebovala, tak mi přišel v SenzaBoxu další!!! :-( Grrrrr! Tak jsem se ho jala spotřebovat hned, abych si na něj nemusela později znova zvykat. Tento odličovat je příšerný a absolutně nikomu ho nedoporučuju! Musíte ho opravdu hodně protřepat, aby se obě dvě složky spojily, a poté ihned nanést na vatový tamponek, protože pokud chvilku zaváháte, můžete začít třepat znova. Ale na posilování rukou je třepání dobré. :-D Když už se teda odlíčíte, tak vám na kůžu zůstane mega mastná vrstva, protože tenhle odličovat je mastný jako prase! Jak jsem již psala minule, odlíčit se s ním během dne a pokoušet se znova hned nalíčit je nemožné! Doufám, že s tímto odličovačem se už nikdy nesetkám!
Koupím znova: Rozhodně NE!!!


Balea šampon s kokosem s mléčnými proteiny pro barvené a melírované vlasy
Balea balzám mléko a kokos pro barvené a melírované vlasy
Balea kúra pro barvené vlasy s kokosem a mlékem
O těchto výrobcích bych chtěla napsat samostatnou recenzi, protože k nim mám více co říct. Takže tady se nijak moc rozepisovat nebudu. Jenom naznačím, že z kondicionéru jsem unešená už víc jak rok, ale šampon a kúra mě moc neoslovily... Více v recenzi.
Koupím znova: NE, ANO, NE


Essence krém na ruce karamel a horká čokoláda
Tyhle krémy na ruce ze zimní edice Essence prostě umí. Ještěže mám pár kousků do zásoby. Tento s vůní karameru a čokolády jsem měla v práci na stole. Stačí mi ho málo a hydratuje ruce na dlouho, je hutný což mám na zimu ráda a nádherně voní.
Koupím znova: ANO, pokud bude i letos zimní edice těchto krémů

Garnier Roll-on
Používám ho každé ráno pod líčení, protože není mastný, rychle se vsakuje, ale zároveň i hydratuje. Narazila jsem na hodně článků, kde s ním slečny nejsou absolutně spokojené a posílají ho do pekel, ale já ho mám ráda. V současnosti používám již druhé balení.
Koupím znova: ANO

ESPRIT VIP Life
Tuto vůni jsem si kupovala už kdysi dávno za zcela směšnou částku ve výprodeji DM. Tudíž netuším, zda se ještě prodává... Žádnou konkrétní ingredienci z toaletky necítím. Je to pro mě těžší vůně, proto jsem ji nosila přes zimu. Bylo mi jí docela líto, původně jsem si ji chtěla šetřit na zvláštní příležitosti. Ale jelikož mám těch toaletních vod tolik, musím je začít spotřebovávat a ne šetřit. Vystavím si aspoň ten flakonek na poličku. :-)
Koupím znova: Nejspíš NE

Weleda Mandlový pleťový krém pro citlivou pokožku
Tento vzoreček byl v nějakém boxu, už přesně nevím v jakém. Přestože je určen pro citlivou pokožku, používala jsem ho na mojí mastnou pleť. Přišel mi na pleti normální, nic extra jsem nepozorovala. Nezaujal - nezklamal. Neshledala jsem proto důvod, proč bych si ho měla koupit v plném balení.
Koupím znova: NE

Maybelline Affinitone make-up
Vzoreček v odstínu Golden Beige byl v nějakém časopise. Kdysi jsem ho ovšem měla v plném balení, ale v jiném odstínu. Odstín vzorečku mi moc nesedí. Napatlala jsem ho na sebe o víkendu, když jsem šla k babi. A tak nějak nevím, co o něm říct... Z dřívějška si o něm nepamatuju nic, a teď mě taky neohromil. Výsledek je tedy asi takový, že za nic nestojí...
Koupím znova: NE

Lavera 24h hydratační krém divoká růže
Další vzoreček z nějakého toho boxu. Tento krém jsem spotřebovala s menším sebezapřením, protože mi strašně, ale opravdu strašně smrděl! Prostě hnus! Opět mazal tak jak měl, ale díky jeho smradu se mu vyhnu obloukem.
Koupím znova: NE

Helle balzám na rty neutral
Tento balzám si kupuju vždycky, když mám hodně bolavé a citlivé rty. Balzám je totiž měkoučký, tak se rtů stačí jen lehce dotknout bez bolesti. Dobře hydratuje a v největší krizi mi dá rty do použitelnějšího stavu. Díky svojí měkké konzistenci je ovšem do 7 dnů po něm.
Koupím znova: ANO

Oriflame Pure Nature Acai Berry & Pomegranate lip balm
Tento balzám jsem tuším dostala k nějakému nákupu zdarma. Hned se mi rozbil, takže nešel zasouvat zpět do balení. Měla jsem ho jenom na doma, na takovéto domácí mazáníčko. Rtům dodal docela pěkný jemný růžový nádech, ale skoro vůbec je nehydratoval. Nestojí podle mě za nic.
Koupím znova: NE

Pure Fiji Coconut Milk Shampoo
Opět boxový vzoreček - opět zklamání. Neuvěřitelným způsobem mi cuchal vlasy, ani koncidionér je pak nedokázal dát do normálu. A měla jsem z něj pocit, že po něm vlastně vůbec nemám vlasy umyté. Pro mě propadák. A po kokosu mi taky zrovna dvakrát nevoněl.
Koupím znova: NE

Sebamed Olive face & body wash
Hádejte. :-) Další vzoreček z boxu. Používala jsem ho na mytí obličeje. Umyl ho dobře, ale měla jsem ho pak hodně stažený. Na vyzkoušení v pohodě, ale na plné balení to u mě není.
Koupím znova: NE

Schwarzkopf BC oil miracle
Na závěr opáčko - vzoreček z boxu. Tento olejíček na vlasy mě ale od předchozích kousků zaujal docela dost. Vlasy jsem měla po jeho použití krásně uhlazené, lesklé a celkově takové zdravější. V budoucnu zauvažuji nad koupí plného balení.
Koupím znova: NEJSPÍŠ ANO


Na závěr fotka mých nákupů. Myslím, že komentář není potřeba... Vše by se snad mělo v průběhu času objevit na blogu.


Závěr:
Spotřebovaných produktů celkem: 23 (16 plných balení a 7 vzorků)
Koupených produktů celkem: 55
Rozdíl: +32 ouuu jeee...

30 komentářů:

  1. Další maniak jako já :D jsem ráda, že nejsem sama, kdo strašně spotřebovává a ještě více nakupuje :D. Jsem strašně zvědavá na ty štětce:) Jsou sigmácké nebo Is mine? :))

    OdpovědětVymazat
  2. panejo.. to jsou sbírky! :D ke 23 spotřebovaným výrobkům se asi nikdy nedostanu.. tedka mám problém, abych jich dala tak 5 :D každopádně se moc těším na všechny ty recenze, obzvláště ty štětce a laky mě fakt zajímají:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro mě je tohle taky extrém. měla jsem hodně načatých věcí, v každé zbyteček na jedno použití, tak to pak roste samo. únor tak bohatý na spotřebu rozhodně nebyl :-(

      Vymazat
  3. Když vidím to množství laků, tak jsem klidu! Zrovna nedávno jsem přemýšlela nad tím, jestli je normální, že musím mít každou novou barvu laku, která mě zaujme a vidím, že nejsem sama :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama rozhodně nejsi a normální to je! :-) A komu to normální nepřijde, je nenormální ;-)))

      Vymazat
    2. Holky,proč si neudělat radost...je to normální.Někdo si koupí knížku,někdo sazeničky na zahrádku,někdo to projí a propije.

      Vymazat
  4. haha. a já že toho prý hodně spotřebuji... jinak nákupy taky pěkný, jsem ráda, že nejsem jediná, kdo dokáže nakoupit 50+ kousků kosmetiky za měsíc (i když si vždycky u téhle bilance říkám, že to už není normální a měla bych se krotit).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak jsem už psala, tohle je fakt vyjímka. samotnou mě ta spotřeba překvapila. teď už to s ní tak slavné nebude... zato v nákupech za únor budu vůbec ráda, pokud se vejdu do +50. já bych se tedy měla krotit rozhodně, ale když jsou ty slevy ještě... ;-)

      Vymazat
    2. no... z toho si nic nedělej. moje únorová krabice je už hodně plná a to ještě půjdu na poštu!

      Vymazat
  5. Tak jo, hlásím se pro lízátko:) Jinak tento typ článků mám strašně ráda, tak jsem ráda, že jsi taky do toho praštila - a pěkně ve velkém... Paráda a moc už se těším na recenze nových výrobků. Nejvíc mě zaujaly ty čtyři tvářenky (já, tvářenkový maniak). Tak jsem zvědavá, co si budeš myslet o Georgii od Benefitu - já ji úplně miluji... Jen právě nevím, jestli mi stejně neposlouží i za pár kaček tvářenka od Essence.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru na vědomí! ;-) To mě moc těší, že si ráda za tento článek (a snad i za ty v budoucnu). Nejdřív by se tu měla objevit recenze právě na jednu z tvářenek Essence. Georgii musím otestovat ještě trochu dýl, ať nevařím ze vzduchu. :-)

      Vymazat
  6. Nádhernej článek tyhle zbožňuju už se těším na lízátko

    OdpovědětVymazat
  7. Ehm, takže nutně musím mít - Balea Dush Lotion Beautiful Berries a Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut šampon :D Ten roll-on od Garnieru používám taky, ale ten, co je 2v1 i jako korektor a miluju ho :) A strašně ti závidím, že jsi schopná vypotřebovat věci, já jich mám doma milion, od každýho půlku a nejsem schopná něco doplácat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! Taky si myslím, že tyto dvě věci rozhodně potřebuješ! ;-))) Ten roll-on korektor mám taky, a mám ho ještě raději než tento zelený. Mamka ho používá taky a dělá jí s kruhama pod očima zázraky. Já jsem to tak dřív taky měla, ale jelikož mi už pomalu přestávají stačit skladovací prostory nedá se nic dělat a spotřebovávat musím. Ovšem dneska jsem zjistila, že mám načatých 6 odličovacích vod - proč sem tohle dopustila? :-(

      Vymazat
  8. ked som videla, tych produktov ani by som to podla tej krabicky nebola povedala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to v té krabici vypadá líp (menší), než pak vyskládané pěkně vedle sebe :-)

      Vymazat
  9. No teda, já čumím! Jak na spotřebu, tak nákupy :D! A mám u tebe lízátko :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lízátko si u tebe poznamenávám. ;-) Počkej si na nákupy za únor, to už ani slovo čumět nebude stačit... ;-)

      Vymazat
  10. Ty jo. Tak tolik toho ani nenakoupím a už vůbec né spotřebuji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To buď ráda! Hlavně tvoje peněženka a karta můžou být v klidu! :-)

      Vymazat
  11. za měsíc vypotřebuji tak 10 věcí je to drsný a neuvěřitelný že vyplácáš tolik věcí :) ale ty hle články miluji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem měla skoro ve všem na dně. ve sprše 4 načaté šampony, tak jsem se do nich pustila. podobné to bylo i s dalšími věcmi, tak ta spotřeba narostla hned. :-) Teď to tipuju tak na půlku.

      Vymazat
  12. Občas mám pocit, že se k tomuhle neodvratně blížím :D často nakupuju víc, než jsem schopná spotřebovat. takže se teď plácám přes ruku a snažím se to spotřebovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ti držet palce, aby si vydržela spotřebovávat, a k tomuto se ještě dlouho nepřiblížila. :-)

      Vymazat
  13. Tak to jo:-) Hodně se mi ulevilo, proti tobě jsem ještě žabař:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já to kupuju, ale nespotřebovávám (tolik):D Takže ten rozdíl v tom bývá dost velkej.
    Bublinka

    OdpovědětVymazat
  15. Ten odličovač je vážně hroznej. Nehorázně mastnej a vůbec mi ty dvě složky nejdou spojit, ať protřepávám jak chci. Ale naštěstí odličuje docela dobře a nepálí mě v očích, tak ho používám.

    OdpovědětVymazat
  16. Lilly porovnávala ten BC olejíček s olíčkem Gliss Kur a mají úplně stejné složení :). Tak radši zainvestuj do toho od Gliss Kuru když jsou stejné, jen cenově jiné :D

    OdpovědětVymazat