sobota 24. srpna 2013

Yves Rocher - Jemný odličovač s chrpou na citlivé oči

Krásnou neděli Vám všem přeji!
Zdravím Vás na dálku z cesty autem na mnou už toužebně očekávanou dovolenou do Chorvatska. Na dovolené budu nejspíš bez internetu, takže na všechny komentáře a případné dotazy Vám odpovím až za týden po návratu z dovolené. O články nicméně nepřijdete, poctivě jsem je pro Vás na každý druhý den přednastavila, tak se mi snad všechny zveřejní.
Tolika slov úvodem a teď se už pojďme vrhnout na dnešní recenzi.


Pár slovy bych se chtěla zmínit o odličovači očí, který jsem používala v poslední době a byla jsem s ním hodně spokojená. Je jím jemný odličovač s výtažky z chrpy pro citlivé oči od Yves Rocher. Dřív jsem neměla problém prakticky s žádným odličovačem, ale od doby kdy čučím v práci i 11hod v kuse do počítače pozoruju, kromě jiného, že mi už jen tak něco na oči nesedne a odličovače musím vybírat pečlivěji.

Na následující (bohužel otočené) fotce si můžete přečíst, co daný odličovač slibuje.


Já musím říct, že odličovač velice dobře odličuje. Jedním tamponkem stáhnu z oka naprosto všechen oční make-up. Oči nejsou po odlíčení vůbec podrážděné a neštípou mě, ani oční okolí není nijak citlivější a podrážděné.
Samotná tekutina je příjemná, vůbec nelepí a po odlíčení se klidně můžete hned nalíčit znova i bez toho, aniž by jste si museli jít obličej opláchnout vodou.


Odličovač je jemně parfémovaný. Vůně chrpy je mi moc příjemná, a taktéž mi nezpůsobuje žádné problémy. Otvor v odličovači aplikuje na vatový tamponék přiměřené množství odličovače. Nikde na vás nebude nic chrstat ani nebudete muset vodičku z balení dolovat.

Pro luštitele složení ještě přikládám (opět otočenou :-( ) fotku složení.


Celkový dojem z tohoto odličovače je velice pozitivní a nebojím se ho doporučit dál. Velice často lze zakoupit v nějaké akci se slevou. V některé takové akci si ho v budoucnu nejspíš znova koupím i já. Běžná cena cca 160Kč za 125ml mi přijde totiž celkem dost i za odličovač, který mi ve všech ohledech vyhovuje.


Mějte se tu krásně a nezlobte mi tu! ;o)

5 komentářů:

  1. Mně bohužel štípe a to opravdu dost :( A odlíčení je efektivnější i kauflandí micelárky, takže za mě ne, bohužel :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě třeba zase úplně šíleným způsobem štípala micelárka od Biodermy a to ji skoro každý vychvaluje až do nebes. Kosmetika je holt dost individuální a co sedne jedné, druhé nesedne vůbec. Kauflandí micelárku zrovna používám, mám ji ráda. :-)

      Vymazat
  2. Mně přijde, že 160 Kč za odličovač se ještě dá. Já jsem měla jen ten dvoufázový a ten mi přišel fakt příšerný, tak se teď bojím zkoušet jiné...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s těmi dvoufázovými odličovači tak obecně nemám dobrou zkušenost, takže už asi do žádného nepůjdu... Tak ještě to jde těch 160Kč, ale sleva se vždycky hodí. ;-)

      Vymazat