pátek 2. ledna 2015

Essence - Caught in the Middle (Good Girl Bad Girl LE)

Pro změnu se vám dneska hlásím s lakem, který je součástí aktuální kolekce Essence. To se mi už hodně dlouho nestalo. :o)

Jelikož je tohle také první článek v roce 2015, chtěla bych vám popřát, aby ten rok 2015 byl minimálně tak úspěšný jako rok minulý. Těm z vás, kterým v roce 2014 štěstí nepřálo přeji, aby se v tomto roce štěstí přiklonilo na vaši stranu. Protože když má člověk štěstí, má všechno. Neskromně si tohle budu přát i pro sebe v soukromém životě.

Caught in the Middle je černý lak, který obsahuje bohaté množství iridiscentních šupinek a shimmer. Po zaschnutí má mít povrch tohoto laku kožený efekt. Kožený efekt si tedy já osobně představuju úplně jinak. Po zaschnutí má lak povrch jako glitrové laky, možná by se dalo i trochu polemizovat o pískovém efektu. S lakem se mi během lakování pracovalo velice dobře, kam jsem ho nanesla, tam taky zůstal. Štěteček tohoto laku patří také k těm lepším od Essence. Plného krytí jsem docílila dvěma vrstvama laku. Na fotkách v článku ony dvě vrstvy bez nadlaku uvidíte.
Nadlak jsem na tento lak zkoušela až později, když už jsem neměla možnost vše zdokumentovat na rozumném světle. Musím ale říct, že s nadlakem vypadá lak také velice dobře.

Těm z vás, které rády nosíte černé laky, minimálně doporučuji, aby jste tento kousek v drogérii omrkly. Podle mě stojí i za ten hřích nákupu. ;o)

Lak jsem koupila v DM drogérii za 60Kč. Z limitky Good Girl Bad Girl jsem si dále pořídila už jen jeden lak, který tu doufám také velice brzy uvidíte. Jinak musím říct, že mě z limitky nic dalšího nezaujalo.








2 komentáře:

  1. Já v limitkách Essence už moc nenakupuji, maximálně laky, když mě nějaké zaujmou. Tento vypadá zajímavě. Přemýšlím, jestli jsem tuhle limitku vůbec měla šanci vidět, protože si ji vůbec nevybavuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty Essence limitky už taky neprožívám. Většinou se už jen podívám na laky a koupím se maximálně ty, pokud mě dost zaujmou. Když jsem si naposledy koupila paletku očních stínů dopadlo to katastrofálně.
      Já vůbec nevím, od kdy je tahle limitka v prodeji. Třeba právě teprve od vánoc... Pravda je, že kromě dvou tvářenek a jednoho laku v tom boxu nic nechybělo, takže asi bude nová.

      Vymazat